BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS
do wat ever u want but dont cross d line...who ever u'r juz make u proud to be urself...life is easy if we make it simpe...no matter wat, juz enjoy ur life...

Click Here

Ahad, 20 Januari 2013

YHAB storage liners

Lama dah nak share benda ni tapi asyik lupa je..gambar dah lama snap terbiar camtu je...hehe...

Sekarang ni aku ada cara baru nak simpan ebm...tak la baru sangat tapi idea ni datang lepas blogwalking ke blog ibu-ibu yang lain...aku guna yhab storage liners...jimat sikit sebab murah...tapi yang paling aku suka bila aku bekukan ebm tu jadi cantik je...nak susun menegak lepas dah beku pun jadi elok..kalau guna jenama auturm jadi gemuk bawah dia...makan ruang banyak...

Liners ni tak ada ziplock jadi aku seal guna plastik sealer...yang dalam gambar bawah ni plastik sealer besar...kena guna 6 biji bateri...tapi sekarang aku guna yang kecil je...tapi gambar tak snap lak...yang ni perlukan hanya 2 biji bateri...jimat lagi...hehe...



Tapi masalahnya sekarang susah lak nak dapat stok..dah tanya kat kedai, online semua kata out of stock...sedih lak...dah lah plastik sedia ada makin kurang jumlahnya...alternative yang aku dapat kena beli brand lain...playtex liners...mahal sikit la...tapi sebab suka liners dari yang ada zipper punya pasal nak beli gak...tu pun jumpa 1 website tu je jual...kenapa ek?...tak laku ke?...ke company yang buat tu dah tutup?...

Nota kaki:dekat seminggu dok usha macam-macam blog dan website sebab nak cari liners je...akhirnya malam ni baru jumpa...jenama lain pun tak kisah lah...janji liners gak...hehe

posted from Bloggeroid

1 comments:

Mia En Ciel berkata...

Salam akak..boleh tau x kat mana ada jual liner playtex tu? Kat website mana ye? Puas mencari..mia (0199536955)

Catat Ulasan