BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS
do wat ever u want but dont cross d line...who ever u'r juz make u proud to be urself...life is easy if we make it simpe...no matter wat, juz enjoy ur life...

Click Here

Rabu, 23 Januari 2013

Spritzer mini water dispenser #2

Akhirnya dapat gak beli...lepas ni tak payah dah mengangkut air dari rumah lagi..almaklumlah ibu menyusu ni perlukan bekalan air yang cukup setiap hari..kalau tak mau hasil merundum jatuh...hehe



Letak atas meja je...bukan besar sangat pun...(sila abaikan botol susu kat tepi tu...tgh proses masa ni...sempat lagi snap gambar kan)...

Nota kaki: baru 2 hari letak air dah 1/3 habis...kena beli botol yang 10liter la nampaknya baru cukup untuk stok seminggu...hehe..
posted from Bloggeroid

2 comments:

~AtiQaH~ berkata...

penah tengok wter dspenser ni... beli kat mana kak... mahal x.... klau bleh ltak atas meja ni bgus jgk...

sila1209 berkata...

atiqah...yg ni beli kat Gaint..tapi kat stesen petronas pun ada gak..beli la memang berguna sangat..bleh galakkan diri minum air kosong byk2...hehe

Catat Ulasan