BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS
do wat ever u want but dont cross d line...who ever u'r juz make u proud to be urself...life is easy if we make it simpe...no matter wat, juz enjoy ur life...

Click Here

Jumaat, 11 Januari 2013

Gambar family outing..

Macam yang telah diceritakan dalam entry bercuti-panjang-dihujung-tahun-2012. berikut gambar-gambar berkaitan...ayat macam terlebih formal lak...haha...

gua kelam

lawatan ke ladang tebu

mak + ayah + naomi

Padang besar

dalam gua kelam

pintu masuk gua

berehat sebentar lepas puas jelajah gua

mak + ayah

wanita-wanita gua..hehe

taman rekriasi gua kelam

ayah posing kat ruang pameran gua kelam

merenung dikejauhan

feri pulau pinang

ayah + adik sempat lagi naik tingkat atas feri

mak + ayah + adik-adik

angah + family

cucu-cucu mr & mrs Jaminam

nak gak posing tu

adik suka dapat naik feri

keretapi bukit bendera

sampai atas bukit dah

menghayati pemandangan dari puncak bukit bendera

dalam perjalanan turun

nak turun kena beratur sikit punya panjang daa...
Nota kaki: lama dah rasanya tak buat family outing macam ni...amin je tak dapat join kali ni sebab dia nak exam...tapi akhirnya tak dapat exam gak sebab jatuh motor...

0 comments:

Catat Ulasan