BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS
do wat ever u want but dont cross d line...who ever u'r juz make u proud to be urself...life is easy if we make it simpe...no matter wat, juz enjoy ur life...

Click Here

Jumaat, 11 Januari 2013

Bila adik jatuh motor

Penghujung tahun 2012 jadi peristiwa tak berapa nak baik lak untuk family aku...lepas je diorang datang jalan-jalan kat Kedah adik aku yang kerja kat Putrajaya jatuh motor...sebabnya nak elak anjing lintas jalan dan kebetulan baru lepas hujan jadi jalan pun agak licin...agak teruk gak kecederaan dia...dua-dua tangan dia berbalut...kesian dia tak dapat amik exam pagi besoknya...tapi benda dah nak jadikan...pasti ada hikmahnya...sekarang ni kerja dia melepak kat rumah macam anak raja sebab tangan dia tak berapa boleh guna lagi...kena kuarantin sebab belah kanan masuk besi belah kiri kena ikat dengan dawai...makan minum dan mandi semuanya kena orang tolong...makin rancaklah dia buli dua orang lagi adik dia tu...ada alasan katakan...hehe...apa-apa pun doa aku semoga dia cepat sembuh dan boleh teruskan masuk kerja dan teruskan balik pengajian dia tu...

ni masa kat hospital putrajaya sebelum parents aku bawak dia balik segamat...
operate semua kat hospital segamat...
Nota kaki: satu aku respek kat adik aku ni...dah kerja pun ada semangat nak sambung belajar...belajar sambil kerja...aku dulu pun terbantut sekerat jalan je...semangat tak cukup kuat...tapi keinginan tu ada dah...hehe...
p/s: kepada semua penunggang motosikal...termasuk my bie...berhati-hati la menunggang...malang tak berbau...

1 comments:

Unknown berkata...

semoga cepat sembuh yer..

Catat Ulasan