BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS
do wat ever u want but dont cross d line...who ever u'r juz make u proud to be urself...life is easy if we make it simpe...no matter wat, juz enjoy ur life...

Click Here

Selasa, 8 Januari 2013

Naomi vs michan

Sejak naomi dah pandai menyelar ke depan ni pantang nampak michan...mula lah dia jerit nak pegang...suka sangat la dengan kucing...aku lak yang risau takut dia kena cakar...michan tu garang kemain lagi...tapi pagi tadi elok lak michan tu diam je bila naomi pegang dia...tapi sekali je la aku kasi...pastu cepat-cepat angkat pindahkan naomi...siapa tak sayang anak kan...hehe...





Nota kaki: agak-agak michan buli naomi ke naomi yang buli michan karang ek...hehe..
posted from Bloggeroid

2 comments:

Cheq Kaq berkata...

elok2 ngn michan tu..takut naomi alahan ngn bulu dia..boleh bawak lelah

sila1209 berkata...

buat masa ni alhamdulillah xd tanda2 lg...tp mmg x kasi sgt pun dia dekat dgn michan...kdg2 je x perasan dia dah kejar dah michan tu dulu...

Catat Ulasan