BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS
do wat ever u want but dont cross d line...who ever u'r juz make u proud to be urself...life is easy if we make it simpe...no matter wat, juz enjoy ur life...

Click Here

Ahad, 17 Jun 2012

Kelahiran dan Kematian

Satu kelahiran dan satu kematian...hidup tetap perlu diteruskan...mati itu pasti...masanya je yang kita tak tahu lagi...hari Rabu 6 Jun 2012 aku dan family aku dikurniakan dengan seorang lagi ahli baru Kimi Jr...2 hari lepas tu Jumaat 8 Jun 2012 pakcik aku (abang ayah aku) telah pergi menghadap ilahi...bagaikan pengganti...yang pergi tetap pergi...kita yang hidup perlu teruskan kehidupan dengan mencari redha ilahi...masa kita juga akan tiba nanti...alhamdulillah arwah pergi di awal pagi Jumaat yang penuh keberkatan...masa kita tak tahu lagi...semoga rohnya dicucuri rahmat dan diletakkan didalam golongan orang beriman...al-fatihah...

nota kaki: tak sempat baby nak berkenalan dengan atuk saudaranya...dalam tertahan mengalir gak air mata aku ni...agak sensitif gak orang dalam tempoh berpantang ni kan...mudah benar mengalirkan air mata...jadi makin lembut lak hati ni...mungkin penangan gelaran seorang ibu...mudah tersentuh...hehe...

2 comments:

Encik Zaharin berkata...

Setiap yang hidup pasti akan mati,tiada yang kekal, dalam kehidupan ni ada kesinambungannya dan kita bakal melaluinya nanti,pasti...

sila1209 berkata...

yg kekal hanya yg 1...

Catat Ulasan