BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS
do wat ever u want but dont cross d line...who ever u'r juz make u proud to be urself...life is easy if we make it simpe...no matter wat, juz enjoy ur life...

Click Here

Selasa, 15 Mei 2012

Permohonan tukar suka sama suka

hari ni keputusan permohonan pertukaran PPPT dah keluar...dengan bersemangatnya masing-masing yang memohon buka portal esis (yang mohon je la ye...hehe)...tak terkecuali aku...sekali buka tengok-tengok keluar result 'masih dalam pertimbangan'...adeh keciwa jap...dah minta tukar suka sama suka pun tak dapat gak lagi ke...sabar je la...dekat jabatan aku dalam ramai-ramai yang mintak sorang je yang dapat...ini tidak adil...waaaaa...baru berangan nak pindah...

nota kaki: sokongan KJ dah dapat, pengarah pun lepaskan kenapa la masih tak dapat lagi gaknya...harap-harap rayuan kali ni di terima la...

1 comments:

♥naematulsaadahismail♥ berkata...

Salam.
Dari poli mana nak ke poli mana?
Jabatan apa?
Gugel2 terjumpa :D
Email me at miss[.]naem[@]gmail.com

Catat Ulasan