Projek diy kali ni bie yang buat...simple jer...buat penghadang dari muaz masuk ke dapur...buat tepi pintu bilik tengah...jadi ruang makan pun dia tak boleh masuk dah...petang-petang mama nak rehat jap balik kerja tak ada la kena ambil dia pergi usik makanan michan kat dapur atau main air kat toilet...rilex sikit mama...tq my bie..hehe...
6 Pesanan Nabi waktu IJtimak?
2 minggu yang lalu

0 comments:
Catat Ulasan