BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS
do wat ever u want but dont cross d line...who ever u'r juz make u proud to be urself...life is easy if we make it simpe...no matter wat, juz enjoy ur life...

Click Here

Selasa, 6 November 2012

Sabun Kecantikan G&H

Produk klasik AMWAY! Alami ketulenan sabun jernih yang dibuat daripada hadiah alam semula jadi, MADU.

Mengapa Madu?

Ia adalah humektan semula jadi. 
Ciri-ciri antibakteria semula jadi. 
Mengandungi Vitamin B6, C, Tiamin, Riboflavin and Niasin. 
Mengandungi antioksidan dan asid amino. 
Rumusan ini mengandungi bahan yang diperolehi daripada lembu yang selamat diguna. 
Sesuai untuk kulit remaja. 

Walaupun Sabun Kecantikan G&H dibuat terutamanya untuk pembersihan muka, ia juga adalah sabun mandi yang bagus. Digabungkan dengan Gliserin (satu lagi humektan yang berkuasa), bayangkan apa yang boleh dilakukan oleh kedua-dua produk klasik Amway ini untuk kulit anda!

Harga untuk sekotak RM33 (250g)...

kotak kedua yang akan digunakan hari ni...hehe... 

Aku dah guna dah sabun ni...memang bagus dan menjimatkan...sebab apa jimat?...aku ngan my bie guna sabun ni buat cuci muka...1 kotak ada 3 ketul...seketul untuk kami berdua guna 2 kali sehari tahan untuk sebulan...dan kadang-kadang lebih (bergantung kepada cara penggunaan)...so sekotak tahan untuk 3 bulan...kalau bandingkan dengan penggunaan pencuci muka lain kami sebelum ni...seorang je sebulan kena keluar lebih dari RM10...dengan sabun ni kos sebulan untuk kami berdua hanya RM11 je...dah jimat separuh dah...lagipun dengan menggunakan sabun ni kami dapat khasiat madu...wee...nak buat jadi sabun mandi pun boleh...boleh dapat kulit yang halus satu badan...hehe...terdapat juga sabun badan G&H dan losyen G&H yang baunya wangi...boleh belai kulit dengan khasiat dari madu...hehe...

Harga untuk sebotol losyen hanya RM21 (375ml)...

Harga untuk sebotol syampu badan RM38 (400ml)...

maaf gambar tak ada...hehe...

nota kaki: berminat?...pm me sila03fs@yahoo.com

Catat Ulasan