BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS
do wat ever u want but dont cross d line...who ever u'r juz make u proud to be urself...life is easy if we make it simpe...no matter wat, juz enjoy ur life...

Click Here

Selasa, 10 Julai 2012

Kimi Jr. #8

Hari ni first time mandikan baby Naomi...selalu mak yang mandikan...hari ni sebab mak pergi melawat pakcik aku yang baru meninggal malam semalam, so aku kena la mandikan sendiri baby Naomi pagi tadi...tak sangka pandai gak aku mandikan baby...haha...mula-mula agak kekok gak...tapi masa mandikan dia petang tadi dah ok dah...tak ada la susah sangat...tapi yang tak tahan tu lenguh bahu nak ampu dia...berat boleh tahan gak baby Naomi ni...dekat 5kg dah...disebabkan rambut dia pun baru tumbuh sikit-sikit tak yah la syampu lagi...sabunkan badan je...suka betul baby Naomi duduk dalam air...tak nangis pun dia...mandi air suam la katakan...mau tak suka...hehe...

nota kaki: macam tak caye je dah ada baby dah aku ni...hehe...bie jangan lupa tahun ni kena bayar zakat fitrah untuk 3 orang tau...ngee

0 comments:

Catat Komen